Steve Jobs om AT&T, Apple tv, Gizmodo, iAds, Google, iPhone, iPad og Flash

The Wall Street Journals All things digital afholder årligt en konference kaldet D. I år hedder den D8 og en af de store begivenheder her er, at Walt Mossberg interviewer Steve Jobs sammen med spørgmål fra publikum.

Hele interviewet kan læses her, men de forskellige bidder kan også ses her på video:

Om AT&T’s service til iPhonen:

Om Apples forhold til at lave tv:

Steve Jobs om Gizmodo-historien, hvor en Apple-medarbejder mistede en prototype af den nye iPhone:

Om udviklingsbegrænsninger i Apples reklameværktøj iAds:

Steve Jobs om forholdet til Google:

Steve Jobs om forholdet mellem iPhone og iPad:

Om Apples forhold til Flash:


3 thoughts on “Steve Jobs om AT&T, Apple tv, Gizmodo, iAds, Google, iPhone, iPad og Flash

  1. Ja det er syret at tænke på, at det kunne have været i omvendt rækkefølge.

    Det er også spændende med forestillingen om, at pc’en snart vil udgå som det mest brugte. De vil stadig findes lige som der findes lastbiler, men Steve Jobs tror, at det store flertal af forbrugere vil benytte andet end pc’ere inden så længe. (Også i videoen “Steve Jobs om forholdet mellem iPhone og iPad”)

  2. Jeg har som reaktion på dette indlæg fået flere henvendelser fra læsere der ikke kan se filmene på deres iPad, da de er lavet i flash. Det beklager jeg meget, men filmene eksisterede desværre kun i flash.

    Når jeg kigger i webstatistikken, så fremgår det, at det inden for den sidste måned er ca. 5% af besøgene her på iPadNyt.dk der stammer fra iPads. 7,3% kommer fra iPhones og knap 1% kommer fra iPods. Jeg tror der løbende vil komme flere og flere læsere med iPads fremover, i takt med at flere danskere køber en. Derfor skal jeg nok fremover være opmærksom på, at førsøge at undgå flash hvis det er muligt.