Hypen bliver mere og mere elektrisk jo nærmere vi kommer lanceringsdatoen for iPad, som ifølge Apples egne informatiner er slut marts for wifi-modellen og slut april for 3G-modellen.
Lancering forsinket?
I mandags havde All things Digital (på dansk citerer epn.dk historien) en historie om, at en kinesisk leverandør til iPad-produktionen har produktionsvanskeligheder. Disse vanskeligheder skulle betyde, at Apple i stedet for 1 million iPad’s kun vil kunne sælge 300.000. Pga. denne forsinkelse skulle en udskydelse af lanceringen blive overvejet.
Måske er det bare et ubegrundet rygte
Apple har imidlertid ikke ændret lanceringstidspunktet på deres website, og der florerer også rygter om, at laceringen helt præcist skulle være den 26. marts og at Apple-ansatte skal trænes i iPad-brugen allerede den 10. marts. Og i dag afviser leverandøren, at der skulle være forsinkelser.
Hypemarkedsføringen virker
Alle disse rygter bekræfter bare, at Apples og Steve Jobs markedsføringsstrategi virker. Alle rygterne og det faktum at jeg skriver om dem, er i sig selv genial viral markedsføring. Kendskab til produktet bliver endnu mere udbredt og jeg tror ikke man bliver mindre spændt på produktet af al snakken om det. Og frem for alt, så er det gratis PR.
Altså den her side er lige 2 dage efter med nyhederne STRAM OP. Denne nyhed er dementeret alle andre steder. der er ingen forsinkelse på ipad
Sorry så bare overskriften Fin side iøvrigt ;-))